tiistai 24. huhtikuuta 2018

Kouvolan päällikön terveiset


Hei, olen Timo ja olen joitain vuosia ollut puhelinmyynnissä, pääsääntöisesti olen myynyt aikakauslehtiä. Innostuin tästä puhelinmyynnistä, kun sattui pieni työtapaturma ja luppuajalla tapaturmaeläkkeellä kokeilin tätä hommaa. Hyvä kun kokeilin, sillä vakuutusyhtiö ei löytänyt minulle muutakaan mielekästä tekemistä ja sanoi eläkkeen irti. Pasastarilla aloitin vuonna 2015 Lahden toimistolla ja jossain vaiheessa sitten laitoin hakemuksen toimistoesimieheksi. Ihan heti ei tärpännyt, mutta lokakuussa 2016 minulle soitettiin, että olisinko kiinnostunut asiasta. Menin haastatteluun ja sovin, että aloitan marraskuun alussa Kouvolassa. Työ on ollut täällä mielenkiintoista ja antoisaa, joka päivä on erilainen ja haasteita riittää. Hyvää tässä työssä on, että omalla tekemisellään voi vaikuttaa omaan palkkaansa ja kun onnistuu niin siitä saa lisäenergiaa jatkoa ajatellen. Täällä Kouvolassa meillä on kaikenikäistä porukkaa töissä ja on mukava vaihtaa ajatuksia niin nuorten kuin varttuneidenkin kanssa.

Terveisin Timo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi kommentoimalla postauksia!

Vain asialliset kommentit julkaistaan.