torstai 12. huhtikuuta 2018

Haastattelussa Ville

Heinolan toimistolta löytyy reipas nuorimies Ville, jota kävimme haastattelemassa muutaman kysymyksen kera! Ville antoi meille hyvät vastaukset.


Kuka olet ja mistä?
- Olen Ville ja alkujaan olen Lahdesta, nykyään täällä Heinolassa.


Miten eksyit Heinolaan?
- Minulla kävi hyvä tuuri ja sain asunnon täältä Heinolasta!


Kuinka päädyit Pasastarille töihin?
- Näin Pasastarin standin kadunvarrella ja ajattelin, että menenpä kysymään pääsisinkö töihin! Haastattelussa kävi ilmi, että on kyse aikakauslehtien myynnistä, ei minulla alkuun ollut hajuakaan mihin minä olin hakemassa. Aluksi vähän jännitti kun en aiemmin ollut myynyt puhelimitse yhtään mitään, mutta paikka lunasti kyllä odotukset ja mukavaa on ollut! Olen viihtynyt täällä todella hyvin!


Onko sinulla jotakin neuvoa annettavaksi niille jotka vielä miettivät alalle ryhtymistä?
- No ei muuta kun rohkeasti kokeilemaan – tämä on todella kivaa hommaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi kommentoimalla postauksia!

Vain asialliset kommentit julkaistaan.